länge sen. ;)

hejhej. gjorde ju inget inlägg igår så få bli mycket idag :D
va men Nellie igår as kul vi hade då ^^ gjorde lite allt möjligt åkte å bada va ute iaf mycket, så har typ bränt mina axlar :( :D
hon sov hos mej oxo, men på kvällen va vi ute å pratade as mycket, det va länge sen vi va så hade typ as mycket å snacka om ;) men va as nice iaf :D
.
Men idag så va jag mä första gruppen på simskolan för att vara med Nellie :D haha
dom körde lite vattengympa hahha va duktiga dom va ! ;)
men efter simskolan så åkte vi te stan vi åkte bara te ingelsta men hittade en bikini på cubus som jag gillar as mycket ! :) å en klänning från H&M som är mycket fin xd :D men efter dä så åkte vi te tandläkaren, tog bort mina gummisnoddar så har rels på hela över käken nu :) men ska inte te tandläkaren förens i oktober! : / men jaao XD
käkar jordgubbar nu då, för köpte as många ^^ nice äre men ska bra puss hej! ::D ♥
.
BTW, längtar as mycket tills vi ska åka te TURKIET! :D
.
hahah !! :D ♥♥
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0