Nice*

Jaahha. denna dag har det bara varit fett äckligt varmt ute, men iaf.
på lunchen följde jag å Eve med de coola grabbarna ner te centrum å efter Nyhemsbron så åg vi söta jasse å Amalia som satt å käkade på en varsin ben & jerry´s. jag å Eve fick smaka lite å sen fick vi hela jasses, men sen så efter ett tag så skulle jag försöka ta en deg klump men fick typ massa över mig -.- så vi gick te lisa för att låta ett par byxor :D (Y) men det va göött med lite glass ^^^^^hahha  ;)
rulliig dag. men sen när vi sluta så gick jag Hannah Eve å Emily ner, Emily skulle ta bussen å Eve gick med sebbe så det blev bara jag å hannisen kvar xd men det va gött, vi köpte en dricka te Emily men hennes buss kom så vi fick 3 st :D tackar Evelina :) haha ♥  å nu orkar jag inte skriva mer pusss :)
.
1
haha vadå gammal XD ;) ♥
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0