8/3-11

Tjaao!
kommit hem från skolan nu då mamma hämtade mig å Hampus så kom hem tidigt :::D
är jag kom hem så fick vi en semla å så kollade jag på BigBrother på internet, Assså det är grymt juuhh!! :P
men det kke nt är normalt att man börjar tjuta till dä men om man har lätt för att  gråta när typ vuxna gör det så äre så bara xd ;P
Men det va bra xd ;;D
.
.
Fett soft att nt det är skola i morron då!! men måste ändå plugga men sova det ska jag göra! xd ;;))
häähähä, Men vet nt vad som händer sen få se men puss så länge! :P
Tjaao!
kommit hem från skolan nu då mamma hämtade mig å Hampus så kom hem tidigt :::D
är jag kom hem så fick vi en semla å så kollade jag på BigBrother på internet, Assså det är grymt juuhh!! :P
men det kke nt är normalt att man börjar tjuta till dä men om man har lätt för att  gråta när typ vuxna gör det så äre så bara xd ;P
Men det va bra xd ;;D
.
.
Fett soft att nt det är skola i morron då!! men måste ändå plugga men sova det ska jag göra! xd ;;))
häähähä,
Men vet nt vad som händer sen få se men puss så länge! :P :::: D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0