Host,host,host!

BLÄÄÄÄ, mår nt så värst bra idag heller,
igår så sov jag å kollade bara på tv å film inte värst kul lördag inte, : (
men idag har jag ändå varit uppe i ekebo mamma tvinga mig typ för måste juuh gå en del gånger i kyrkan när man konfemerar sig -.-
Men annars så dricker jag varm oboy å massa te! :: D
och så vet jag inte heller om det blir skolan i morron asså! men få se puss!
.
.
.
.
.
.
.
.
Just det va juuuh på j2 i fredag å vi bakade tårta denna tårta har Jag, Lisa Frida å stor henrik gjort! visst ären FFIIINN!!!!
Å denna har Rasmus Nillas å daniel gjort inte lika fin å inte lika god xd ;;;)
å denna har  Olliwer å anders å kanske lilla henrik gjort
Vilken är finast då????!! :::::: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0