orkar inget mer.

heejsan idag vaknade jag faktiskt klockan 8 :o kunde ju inte somna om å så, men jag låg i sängen å kollade på film å samma typ.
men idag har jag inte lika ont i halsen men min näsa rinner hela tin....inte kul, men sen så har jag typ gått i mellan sägen å soffan hela tin orkar inte göra någe å har ju inte kommit till att jag har tagit på mej kläder än går fortfarande med sov kläder typ :D
men annars så har jag inte gjort så mycket mera än, joo åt nyss pizza å det va inte så jätte gottt men aaja !
aajust dä, imororn blire nog skolan iaf för får ju typ inte missa mera osv, men det blir nog inte att vara med på idrotten iaf. men HEJJJSS!
.

bild i repris..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0