pain

hejhejhej ! så här äre att jag orkar inte blogga typ men känner att jag måste göra dä ändå så skriver väl ett litet inlägg.. kan väl börja med att jag vaknade nyss efter ha sovit typ 2 timmer, har ju även kollat på bb å jag va tvungen att vara stark för att hålla ögonen öppna !! va grymt härligt men skulle oxå kunna sova mycket mer men aho ! å det är oxå en sak som jag blir irriterad på..det är att jag har så grymt ont i mina ben ! :'( kan inte ens ta mej ner för trappan !!! inte kul. hejdå ♥
.
jag har ju fint täcke iaf !! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

hitills har den handlat om sova, simpsons och skräpmat men hoppas man blir piggare :)

2012-04-06 @ 20:05:10
URL: http://fellzanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0