next tandläkarn

Hejhej, slutat för dagen nurä, helt okej antar jag hade först no prov som gick så där antar jag menmen hoppas på det bästa ju! Men iaf slutade kvart i 2 väntade på elin som slutade halv 3, drog ner te tandläkarn sen, stackars elin ska dra ut en tand men det ska nog gå bra!! :D sitter hos tandläkarn nu btw hehe awesome eller...nä men hatar detta å även att kolla oxå så därför så gör jag ett inlägg på bloggen hehe, men blir att ta 6 bussen sen iaf amen vi hörs senare puuussaar! ♥
.
cuuuuliing ! YOH

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!" :)

2012-01-31 @ 19:31:32
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0