HEMMA

hej, ledsen för jag inte hann blogga något mera. Appen va suuper seg.. 
Men nu är jag iaf hemma å bloggar nu. Kom hem runt 7 tiden.. så har varit en lång dag där. Och för er som inte vet riktigt vad Boda Borg det är som jag har fått frågan om. Googla.. haha nä jag skoja bara. Boda Borg finns i olika delar i Sverige, jag har varit på några av dom tror jag, de flesta har samma banor.. Men iaf, där så finns det massa med olika banor å grejer, både där man får krya genom trånga tunnlar till att få tänka så det knakar.. alltså, man börjar i ett rum där man ska sedan försöka på något sätt att lista ut vad vad ska göra där inne å sen förska ta seg igenom flera rum tills man kommer till sista ''rummet'' då man får en stämpel på banas namn. Det kan vara från 2 rum tills 4 kanske. Min beskrivning kanske inte är den bästa heller.. men det är ganska så kul iaf, om man inte är där i 7 timmar..  Och om man är fullt seriös så kan man nog klara dom flesta banorna på några timmar. mitt lag som bestod av följande: Jag Lisa Frida å Elin klarade 10 banor men är grymt stolta ändå !! haha. 
.
å här får ni llite biler för den så långa texten.. hoppas ni orkar läsa..

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Vad kul att du tycker det! Vars i fjällen far du? :)

2013-01-06 @ 21:49:26
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

Dit skulle jag så gärna vilja åka! :)

2013-01-06 @ 21:57:33
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

Nej faktsikt inte, trots att alla jag käer gör det! :)

2013-01-06 @ 22:04:06
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0